Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Paradoxem ovšem zůstává, že kdybyste tomu hulvátovi vyťala facana, ten pejsek, co se na vás tak vděčně díval, by vás nejspíš pokousal. :-)

0 0
možnosti
Foto

Je to jako s lidmi. Někteří pejsci žijí v přepychu, obklopeni láskou, někteří s hrubiány, nebo na ulici. Rozdíl je jen v tom, že pejskové nemůžou sami nic ovlivnit.R^

0 0
možnosti
Foto

R^Tak s tím se, bohužel, setkávám v útulku, že se tam objeví pes, třeba po zemřelém, nebo nemohoucím páníkovi, který se bojí doteku, bojí se vůbec s lidmi "komunikovat". A jsou i tací, kteří vám dají pocítit zuby na ruce. Ale později  většinou přijdou na to,  že ti lidi nejsou všichni stejní hrubiáni.

0 0
možnosti
HE

Paní Čermáková, děkuji za Váš názor. Když jsem si jej přečetla, jsem moc ráda, že jste se rozhodla mi karmu neudělit. Vůbec by mne nepotěšila. Spíše naopak. Ještě děkuju za informaci o povídkové soutěži. Já jsem do nynější chvíle nevěděla. že nějaká soutěž probíhá. Z Vašeho příspěvku na mne dýchá jakási zloba, možná byste s tím měla něco udělat. Zdravím.

0 0
možnosti

Tak teď se dodatečně dovídám, že to je povídková soutěž. No a já se tady tak vášním....

0 0
možnosti

MY jsme, MY se chováme...Paní mluvte za sebe a mě nestrhávejte do Vaší škatulky. JÁ psa třeba nemám a ani nehodlám mít. Je sice chvályhodné, že jste zasáhla, ale mohla jste udělat víc. Minimálně hodit fotku z této události k článku, nahlásit týrání psa policii (no to by bylo bez efektu, uznávám). Místo toho eskalujete konec článku do hodně čtivé a srdcervoucí podoby. Karmu Vám nedám.

0 1
možnosti
Foto

Čiší z Vás zloba a negativní energie. Je mi Vás líto.

0 0
možnosti
HE

Dobré ráno, děkuji oběma dámám za příspěvky, těší mně to. Přeji všem hezký zbytek léta a co nejméně setkání se zlouny, na které bohužel občas narazíme. Je dobré nezůstat k jejich "aktivitám" slepý a hluchý, i když je to někdy těžké.

0 0
možnosti
JV

Tak nějak vypadá v praxi statečnost. Moc ráda čtu Vaše články, píšete je tak nějak lidsky, obyčejně a já jako úplně obyčejná ženská jim rozumím, jsou prostě psány tak, jak to cítím i já, jen to neumím vyjádřit. Dík :-)

0 0
možnosti
Foto

Psíka je mně upřímně líto a Vám patří můj obdiv a karmaR^Díky, že jste nemlčela.

3 0
možnosti
  • Počet článků 58
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 862x
Jmenuji se Hana Ederová, provozuji Poradnu pro bolavou duši

https://poradnaprobolavoudusi.pageride.cz/

Seznam rubrik