Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-)Někdy je to potřeba i obráceně. Aby si hlava postavila nohu. 

Ale bohužel musím konstatovat, že orthopedie již není co bývala. Mám bohaté, ale negativní zkušenosti. Závěr je ten, že neduh udržují v chátrání.:-)

0 0
možnosti
PV

P23a89v32e89l 24V51é66b12r

5. 12. 2014 18:51

Skutečně hodně záleží na osobě lékaře (a věřte mi, jaký lékař, taková sestřička).

A nová žádost o důvěru: Budete mi věřit, že nejen já, ale i moje milá manželka rádi chodíme ke svému (stejnému) zubařovi? A to, prosím, byla manželka schopna, než ho poznala, mu utéct z křesla, na což stačilo jeho pouhé prohlášení, že ten zanedbaný zub musí ven...

0 0
možnosti
Foto

Držím Vám palce!

Já jsem rovněž briskně změnil ortopeda v okamžiku, kdy jsem mu marně snažil vysvětlit, že lék lékařkou mi pčedepsaný je jediný,l terý mohu brát... zatímco on trval na tom, že ON svůj předepsaný lék nezmění.

Má přístí návštěva byla rovněž u jiného ortopeda, z mého pohledu naprosto perfektního,  a šlo to - bez umíněného dohadovaní se a podobných lidsky nedůstojných situací.

Podobné strůjce negativních případů bych hnal nejraději vidlema z ordinací...

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS