Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Když si noha "postaví hlavu" a ortopedická sestra taky.

Už měsíc se dohaduju se svou nohou, jestli by konečně  mohla fungovat tak, jak se na nohu sluší a patří. Moc se mi to nedaří, i když jsem už využila veškeré možné domlouvací techniky. Noha si prostě dělá co chce a "postavila si hlavu", že se prozatím nic  měnit nebude.

Co bych taky chtěla. Na světě už straším dost dlouho na to, abych se občas  potýkala se zdravotními problémy. S tím jsem se srovnala vcelku bez problémů. Musím říct, že teď se na mém ubohém  stavu vyjímečně nepodílela naše fenka Tara, která je jinak nesmírně divoká osmiměsíční slečna německého ovčáka. Stejně tak v tom nemá prsty ani kartouzský kocour Casy a ani další naše fenka Piri. S těmato zlatíčkama mám bohužel už své zkušenosti, jak může vypadat  projev jejich lásky v praxi.

Prostě zničeho nic, jednoho večera jsem ulehla s oběma dolníma končetinama v naprostém pořádku. Přišlo ráno a vše bylo jinak. Pravá noha stávkovala. Ale nedala jsem se. Mám slušné zásoby různých mastí a masážních preparátů. Využila jsem co se dalo, výsledek byl žalostný. Noha si stála na svém a rozhodla se, že řádně přitvrdí. Proti kulhání nemám nic, ale když trvalo už několik dní, vydala jsem se ke své praktické lékařce. Ta jistě s tou nohou zatočí! Paní doktorka, hodná duše, udělala co mohla. Vybavila mne léky, mastmi a doporučením, abych navštívila ortopeda. Tak jo. Jsem ukázněná osoba se zdravotním vzděláním a vím, co se patří. Objednat se. To se mi ale nepodařilo. Na ortopedické ambulanci měli možná hodně práce a nebrali telefony. Zkoušela jsem to průběžně, ale bez efektu. Tak jsem si řekla, že se tam vydám osobně a pokusím se poprosit, zda by se někdo ubohé zdevastované stařeny ujal a pomohl. Sestřička na ambulanci vystrouhala přísný kukuč se sdělením:"Tady se objednává". Pípla jsem, že to vím, že jsem to zkoušela. "V kolik hodin?", přitvrdila sestra, která mi doposud nevěnovala ani jeden pohled. /Asi uznala, že ho nejsem hodna, ona přece nebude věnovat svůj pohled prudící babě, že ano/. Vychrlila jsem ze sebe časy, kdy jsem žhavila telefón. "Já s váma nic neudělám, tu se objednává", trvala na svém. Aha, pomyslela jsem si, metoda "zaražené gramofonové jehly", to se asi dále nedostaneme. Ale protože se taky nedám, pokusila jsem se o smír. "Sestři, já jsem tu nedojela ze srandy, nemůžu na nohu došlápnout, potřebuju vědět na čem jsem, musím řešit případnou nemocenskou. Do práce dojíždím denně přes třicet kilometrů." Ostatní trpící v čekárně začali větřit, že možná bude nějaké vzrušení.
 "Já s váma nic neudělám, no opravdu se tu objed.....". Teď nebo nikdy, zaznělo mi v uších. "Tak dost", řekla jsem rázně. Periferním zrakem jsem viděla, že jeden muž, sedící na lavičce se probral z letargie a přidal se k těm, co naslouchali. "Sestři, ještě nikdy jsem tohle neudělala, to je moje premiéra. Jsem profesí vaše kolegyně a prozatím /na to slovo jsem dala důraz/, jsem lehce zneklidněná vašim přístupem". Zabralo. Kolegyně se vyšvihla a zmizela  s mým nálezem v jedné z ambulancí. Vyhrála jsem. Po hodině /což mi nedělalo problém/, jsem se dokulhala do ambulance. Hned v úvodu jsem se lékaři /mimořádně hezkému muži/ omluvila, že jsem je tak přepadla a převyprávěla své potíže. Pan doktor byl příjemný, já jsem si ráda užívala vyšetření /proč bych se nepřiznala/.  Naplánovali jsme léčbu a vypoklonkovali mne z ambulance.

Svalila jsem se do auta a pohlédla na svého chotě. Ten se jen usmál. Než dojedeme domů, podívám se na tu zprávu od hezkého pana doktora, pomyslela jsem si.
Věta, která se na mne šklebila  z papíru začala těmito slovy: "Pacientka odeslána s doporučením, vynucuje si /!!/ akutní vyšetření. ......

Přiznám se, že pan doktor byl hodný, hezký, ale léčba nezabrala. Nepodílela se na tom má uražená ješitnost, to určitě ne. Protože jsem už nechtěla riskovat setkání s nepříjemnou kolegyní, využila jsem možnosti objednání u jiného ortopeda. Pravda, nový pan doktor je muž s letitou praxí, sestřička ale příjemná, terapie změněná. A já se snad časem dočkám toho, že si má noha už přestane dělat co chce. Protože té její tvrdohlavosti už mám taky dost.

Přeji hezký adventní čas a děkuji, že mým článkům věnujete svou pozornost. Vážím si toho.

Autor: Hana Ederová | pátek 5.12.2014 17:54 | karma článku: 17,15 | přečteno: 957x
  • Další články autora

Hana Ederová

Příroda je největším zdrojem zdraví

Všechny naše problémy pramení z toho, že nenasloucháme své duši. Stav našeho fyzického těla odpovídá stavu naší psychiky.

10.9.2018 v 18:43 | Karma: 11,20 | Přečteno: 285x | Diskuse| Ostatní

Hana Ederová

Když dochází životní energie

V dnešní uspěchané době je běžné, že se mnozí ženeme za výdělkem, doděláváme resty v práci i po pracovní době, nebo se právě honíme za něčím jiným. Tímto způsobem však ztrácíme drahocennou životní energii.

9.9.2018 v 14:55 | Karma: 12,62 | Přečteno: 529x | Diskuse| Ostatní

Hana Ederová

O vzájemné toleranci

Blíží se konec roku. Opět si většina z nás vytvoří různá předsevzetí, která s většími /spíše však menšími/ úspěchy zvládá naplnit. Důsledkem tohoto počínání je pak rozladěnost a zklamání.

30.12.2015 v 12:41 | Karma: 7,69 | Přečteno: 266x | Diskuse| Ostatní

Hana Ederová

Jsou muži ještě lovci?

Ta otázka mě už napadla několikrát. V minulosti platilo, že muž byl lovec a žena byla ta, kterou se muž snažil ulovit, pochopitelně obrazně řečeno. Jak je tomu dnes, je muž stále lovcem?

8.11.2015 v 16:40 | Karma: 22,16 | Přečteno: 1169x | Diskuse| Ostatní

Hana Ederová

Zapomněl jsem si doma aktovku!

Zase to pondělí, ach jo! A kde je do konce týdne, přemýšlela jsem cestou do práce. Taky máte pocit, že víkend rychle uteče? Než se člověk otočí, je tu nový pracovní týden.

5.11.2015 v 17:01 | Karma: 6,84 | Přečteno: 234x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Ženu soudí za sex se psem i zneužívání syna a vnuka. Byla to terapie, hájí se

15. dubna 2024  12:28,  aktualizováno  13:33

U Krajského soudu v Ústí nad Labem začalo projednávání případu dlouhodobého sexuálního zneužívání,...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Exposlanec ODS Šťastný, lékař bývalého prezidenta, se pokouší za ANO o návrat

23. dubna 2024  12:26

Pražské ANO ve středu rozhodne, zda zkusí vrátit do nejvyšších pater politiky Borise Šťastného,...

Bezdůvodně napadl děti na zastávce a v tramvaji. Agresora policie dopadla záhy

23. dubna 2024  12:16

Napadení dvou skupin dětí krátce po sobě šetřili v polovině dubna policisté v Praze Řepích. Nejprve...

Kadyrov má nekrózu slinivky, Kreml hledá nástupce, tvrdí investigativci

23. dubna 2024  11:03,  aktualizováno  12:09

Spekulace o zdravotním stavu Ramzana Kadyrova opět přiživil ruský exilový portál Novaja Gazeta...

Za napadení na koupališti v Dubí dostali tři muži až čtyřleté vězení

23. dubna 2024  10:45,  aktualizováno  11:41

Okresní soud v Teplicích poslal do vězení tři ze šesti obžalovaných v případu napadení mladíka na...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 58
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 862x
Jmenuji se Hana Ederová, provozuji Poradnu pro bolavou duši

https://poradnaprobolavoudusi.pageride.cz/

Seznam rubrik