Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

I takovou podobu může mít láska

Psi naplňují naše životy láskou, naše srdce citem a naši mysl údivem. Psi nemají potřebu vytvářet hypotézy o lásce. Místo toho ji rovnou dávají najevo.

Piri je fena retrívra. Velmi společenská, kamarádská, temperamentní. Vycházky s ní vyžadují výbornou fyzickou kondici majitelky. Snažíme se zařazovat pravidelně dlouhé vycházky, aby se nejen Piri, ale i Saša a Miki pořádně proběhli a užili si společně s námi pobyt v přírodě. Jednoho dne se však stalo, že Piri s námi nemohla. Měla zdravotní problémy a s ohledem na tuto skutečnost jsem ji nechala i s dcerou na zahradě. S těžkým srdcem jsem se dívala do jejich očí, které mi  říkaly, že jsem ji sklamala. A to se neodpouští!

Po vycházce jsme trávili chvíle  na zahradě. Máme ještě dva venkovní kocourky a ti mne přišli uvítat. Piri ležela opodál a pozorovala mně. Nic netušíc jsem se sklonila k jednomu z kocourků, abych se s nim přivítala. V tom okamžiku na mne promluvila dcera a já jsem zvedla hlavu směrem k ní. A začaly se dít věci!

Hlavní roli převzala Piri. Rozběhla se směrem ke mně a vší psí silou mne uhodila čumákem do levé poloviny obličeje. Zdálo se mi v té chvíli, že mi brýle prolítly zadní části hlavy. Fenka se zastavila a začala kňučet, jakoby se omlouvala. Nebyla jsem mocna slova. Ve vteřině jsem si nahmatala nad levým obočím obrovskou hrušku. To ještě nebylo nic! Pomalu jsem se plížila k zrcadlu. Tak to teda bylo něco! Oko nebylo prakticky vidět. A po víkendu hezky do práce. Takhle "vymóděná!" Polilo mne horko. Přišly na řadu obklady, gel na pohmožděniny a další léčebné postupy. Věděla jsem, že ráno bude ještě hůř. A bylo! Pohled do zrcadla předčil všechna má očekávání. Monokl, za který by se nemusel stydět žádný zápasník. Okolí levého oka bylo prakticky černé a sražená krev se táhla hezky dolů pod oko. Piri stále za mnou chodila a snažila se, abych se na ni nezlobila. Olizovala mi ruku. Vnímala jsem to tak, že jiným způsobem se prostě fenka omluvit neuměla. Myslím, že mi v žádném případě nechtěla ublížit. Uvědomila jsem si, že i tráva, po které se rozběhla, byla mokrá a možná jí podjely tlapky. Nejvíce byl překvapený můj manžel, který byl v té době hospitalizován v nemocnici. Když mne viděl, choval se velice taktně a tím mi hodně pomohl. Dokonce jsme se příběhu i zasmáli. Inu, v životě se můžeme setkat s různými podobami lásky.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Hana Ederová | úterý 14.5.2013 19:56 | karma článku: 12,48 | přečteno: 435x
  • Další články autora

Hana Ederová

Příroda je největším zdrojem zdraví

Všechny naše problémy pramení z toho, že nenasloucháme své duši. Stav našeho fyzického těla odpovídá stavu naší psychiky.

10.9.2018 v 18:43 | Karma: 11,20 | Přečteno: 285x | Diskuse| Ostatní

Hana Ederová

Když dochází životní energie

V dnešní uspěchané době je běžné, že se mnozí ženeme za výdělkem, doděláváme resty v práci i po pracovní době, nebo se právě honíme za něčím jiným. Tímto způsobem však ztrácíme drahocennou životní energii.

9.9.2018 v 14:55 | Karma: 12,62 | Přečteno: 529x | Diskuse| Ostatní

Hana Ederová

O vzájemné toleranci

Blíží se konec roku. Opět si většina z nás vytvoří různá předsevzetí, která s většími /spíše však menšími/ úspěchy zvládá naplnit. Důsledkem tohoto počínání je pak rozladěnost a zklamání.

30.12.2015 v 12:41 | Karma: 7,69 | Přečteno: 266x | Diskuse| Ostatní

Hana Ederová

Jsou muži ještě lovci?

Ta otázka mě už napadla několikrát. V minulosti platilo, že muž byl lovec a žena byla ta, kterou se muž snažil ulovit, pochopitelně obrazně řečeno. Jak je tomu dnes, je muž stále lovcem?

8.11.2015 v 16:40 | Karma: 22,16 | Přečteno: 1169x | Diskuse| Ostatní

Hana Ederová

Zapomněl jsem si doma aktovku!

Zase to pondělí, ach jo! A kde je do konce týdne, přemýšlela jsem cestou do práce. Taky máte pocit, že víkend rychle uteče? Než se člověk otočí, je tu nový pracovní týden.

5.11.2015 v 17:01 | Karma: 6,84 | Přečteno: 234x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

U izraelské ambasády ve Stockholmu se ozývala střelba, policie uzavřela okolí

17. května 2024  9:18

Policejní hlídka ve Stockholmu v noci na pátek kolem 02:00 slyšela nedaleko izraelské ambasády...

KOMENTÁŘ: Politika, kde se nemluví, ale střílí. Jak zamezit, aby přešla i k nám

17. května 2024  9:16

Středeční atentát na slovenského premiéra Roberta Fica je bolestným symptomem nemocné doby. A...

Odvolat se nemá smysl, algoritmus přijímaček zafungoval, říká šéf Cermatu

17. května 2024  9:12

Podcast První kolo přijímacího řízení na střední školy se uzavřelo ve středu 15. května. Uspěli v něm skoro...

Hasiči vraceli na kola převrácený návěs. Předtím museli vyložit náklad coca-coly

17. května 2024  9:01

Ve čtvrtek večer zasahovali hasiči v Praze u nehody kamionu, kterému se převrátil návěs. Ten byl...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 58
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 862x
Jmenuji se Hana Ederová, provozuji Poradnu pro bolavou duši

https://poradnaprobolavoudusi.pageride.cz/

Seznam rubrik