Diskuse

Komisařka Tara

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HE

Dobrý večer pane Mrkvička, omlouvám se, že reaguji na Váš příspěvek až nyní, ale dříve jsem se nedostala k počítači. Také Vám děkuju za Váš příspěvek. Psa pouštím na volno v místech, kde mám přehled, že se žádná osoba nepohybuje. Mne samu překvapila reakce fenky.Článek byl zaměřen na fakt, že si svou hloupostí dokážu přidělat více starostí a chtěla jsem se o to podělit s čtenáři za využití spíše humorného pohledu. Kdybychom život brali jen vážně, ubližovali bychom si. A já si ráda sama ze sebe udělám srandu, s tím rozhodně nemám problém. Zdravím Vás a mějte se fajn.

0 0
možnosti
JM

Jestli jsem to dobře pochopil. Vy máte psa, nejste si jista, zda ho odvoláte, ale pouštíte ho na volno?

0 0
možnosti
  • Počet článků 58
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 862x
Jmenuji se Hana Ederová, provozuji Poradnu pro bolavou duši

https://poradnaprobolavoudusi.pageride.cz/

Seznam rubrik