Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Díky Ti za Tvou malou dlaň

Je vánoční čas. Dopekla jsem cukroví a pomaličku budeme strojit stromeček. V mém posledním blogu jsem si trošku "postěžovala" na zážitky s mou tvrdohlavou nohou. Noha stále zlobí, ale snad se konečně něco více dovím, jelikož mám v příštím týdnu objednány speciální vyšetření.A protože jsem ženská obrněná trpělivostí a nadějí, věřím, že se "ledy pohnou."

Včera jsem něco málo uklízela a přemýšlela nad tím, jak ten čas běží. Už deset let uběhlo od chvíle, kdy jsem se dověděla, že jsem onemocněla zhoubným nádorem a pokud jsem chtěla žít/a já jsem moc chtěla/, bylo třeba se intenzivně léčit. Tak směle do toho! Operace, chemoterapie, ozářky. Po operaci jsem ležela jak placka na posteli a přemýšlela, co dál. Jak to zvládnu, co můj manžel, co obě dcerky, i když už dospělé. Odpoledne dorazil na "kompotové setkání" manžel a starší dcerka. Té se už rýsovalo těhotenské bříško. Napadlo mne, zda toho malého tvorečka budu mít šanci vidět. A tehdy se dostavil skutečně zvláštní pocit, který byl doprovázen tímto zněním:" To víš, že si toho špuntíka užiješ. Nic ale nedostaneš zadarmo, musíš bojovat. Protože to miminko je ta naděje, to je to světlo na konci tunelu." Bylo to zvláštní, já si to poselství prostě pamatuji do dnešního dne. A tak jsem zabrala, co to dalo. Možná je mezi laskavými čtenáři někdo, kdo prošel takovým onemocněním. Takže jistě víme, o čem je řeč. Únava, ani jeden vlas, neustále v kontaktu s obětavými lékaři a sestřičkami, podpora rodiny. Musíte se však spoléhat sami na sebe, protože i když je kolem vás spousta lidí, kteří vás podporují a věří, s tou rakovinou jste jen vy sami ve velmi úzkém vztahu. Jdete spát, je s vámi, vstáváte, je s vámi. Je vaší součástí. 

Čas běžel a za několik měsíců se narodil překrásný kluk, kterému dala maminka jméno Adam. A věta, která mi zazněla v uších na nemocniční posteli se začala plnit do posledního slova. Nádherný čas, který jsme mohli společně trávit, protože dcerka, jako svobodná maminka, bydlela s námi. Miminko dá pořádně zabrat, ale pro mne to byl doslova motor. To byla panečku terapie. Kde se hrabou psychologické rozhovory a psychoterapie. Tento malý hošík byl psychoterapeut na svém místě a měl úžasné výsledky. A já, jeho babička mu mám co vracet.

Teď ještě spí. Dívala jsem se na skype, je nepřítomen. Není jak jeho "babka" /jak mne důvěrně celá léta oslovuje/. Tak brzy on s okolním světem nekomunikuje. Na skype má hlášku:" Miluju Kláru! Je prostě dokonalá!" Ach jo, ten čas tak rychle běží. Ale všechno je tak, jak má být. Adíku, děkuji Ti za Tvou malou dlaň.

Mějte se mí laskaví čtenáři hezky a přeji všem pokojné svátky.

Autor: Hana Ederová | neděle 21.12.2014 7:25 | karma článku: 10,29 | přečteno: 314x
  • Další články autora

Hana Ederová

Příroda je největším zdrojem zdraví

Všechny naše problémy pramení z toho, že nenasloucháme své duši. Stav našeho fyzického těla odpovídá stavu naší psychiky.

10.9.2018 v 18:43 | Karma: 11,20 | Přečteno: 285x | Diskuse| Ostatní

Hana Ederová

Když dochází životní energie

V dnešní uspěchané době je běžné, že se mnozí ženeme za výdělkem, doděláváme resty v práci i po pracovní době, nebo se právě honíme za něčím jiným. Tímto způsobem však ztrácíme drahocennou životní energii.

9.9.2018 v 14:55 | Karma: 12,62 | Přečteno: 529x | Diskuse| Ostatní

Hana Ederová

O vzájemné toleranci

Blíží se konec roku. Opět si většina z nás vytvoří různá předsevzetí, která s většími /spíše však menšími/ úspěchy zvládá naplnit. Důsledkem tohoto počínání je pak rozladěnost a zklamání.

30.12.2015 v 12:41 | Karma: 7,69 | Přečteno: 266x | Diskuse| Ostatní

Hana Ederová

Jsou muži ještě lovci?

Ta otázka mě už napadla několikrát. V minulosti platilo, že muž byl lovec a žena byla ta, kterou se muž snažil ulovit, pochopitelně obrazně řečeno. Jak je tomu dnes, je muž stále lovcem?

8.11.2015 v 16:40 | Karma: 22,16 | Přečteno: 1169x | Diskuse| Ostatní

Hana Ederová

Zapomněl jsem si doma aktovku!

Zase to pondělí, ach jo! A kde je do konce týdne, přemýšlela jsem cestou do práce. Taky máte pocit, že víkend rychle uteče? Než se člověk otočí, je tu nový pracovní týden.

5.11.2015 v 17:01 | Karma: 6,84 | Přečteno: 234x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Lídr kandidátky AfD propustí asistenta podezřelého ze špionáže, do voleb půjde

24. dubna 2024  10:12

Lídr kandidátky Alternativy pro Německo (AfD) Maximilian Krah i přes obvinění svého asistenta ze...

Vyberte si jednotku a pozici. Ukrajina se snaží nalákat nové rekruty

24. dubna 2024  10:01

Daleko od zákopů, v nových centrech po celé Ukrajině, nabízejí civilní náboráři vyzbrojení...

KOMENTÁŘ: Na vině je přece vždycky žena... Feriho případ odstartoval změny

24. dubna 2024

Premium Tři roky nepodmíněně a zaplacení odškodného třem obětem. Takovým potvrzením rozsudku v pondělí...

Opilá policistka, která zaklekla dívku před klubem, nijak potrestaná nebyla

24. dubna 2024  9:55

Policista, který v únoru na pražském Smíchově brutálně napadl a zaklekl 19letou dívku, byl zproštěn...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 58
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 862x
Jmenuji se Hana Ederová, provozuji Poradnu pro bolavou duši

https://poradnaprobolavoudusi.pageride.cz/

Seznam rubrik